Mivel foglalkozunk?
Magyarországon folyamatosan növekszik a befektetési ingatlanok iránti kereslet.
Budapest az elsőszámú célpont, sok belföldi és külföldi befektető Budapesten vesz lakást hosszútávú kiadási céllal, azonban ő maga vagy nem a fővárosban, vagy nem is az országban él, illetve előfordul, hogy az albérlet menedzsmentjét egy profi csapatra bízná. A mi csapatunk ezen befektetési céllal vásárolt ingatlanok napi szintű ügyintézését biztosítja, megkönnyítve mind a főbérlő mind pedig az albérlő életét.
Mi nem csak addig fogjuk a befektető kezét, amíg meg nincs a leendő albérlő. A mi csapatunk az albérletre jelentkezők közül azt a jelöltet választja ki, akivel a későbbiekben sem lesz probléma, legyen szó akár a havi bérleti díj kifizetéséről, akár az ingatlan állapotának megőrzéséről.
Bármilyen, ingatlan kiadással kapcsolatos kérdésed van, keress fel bennünket bátran, mi segítünk.
Hogyan működik?
Amikor már az ingatlan készen áll a pénz termelésre, csapatunk egy utolsó kozmetikázást követően elkészíti a legelőnyösebb képeket az ingatlanról és környékéről, elkészíti a hirdetést, és az albérlő jelöltek telefonos, illetve személyes találkozó során feltett kérdésekkel való szűrésével kiválasztja azt a jelöltet, aki a legtöbb, albérlőtől elvárható szempontnak megfelel.
Miután ez megvan, szerződést követően elkezdődik a pénztermelés fázis, amely során a HomeRoyal ingatlan menedzser csoportjának egy dedikált tagja az ingatlan állapotát havi rendszerességgel monitorozza, tartja a kapcsolatot az albérlővel, a közművekkel és a befektetővel is, illetve gond esetén (meghibásodások, albérlő részéről különböző problémák felmerülése) a lehetőségekhez képest a leggyorsabban megoldást talál. Amikor a megszokott kerékvágásban „üzemel” a befektetési ingatlanod, nincs más dolgod, mint nyugtázni a rendszeresen beérkező cashflow jövedelmet, bármerre is jársz az országban / a világon.
01 Operatív teendők
- óraállás rögzítés
- rendszeres lakás állapot megtekintés
- postaláda kezelés
02 Kommunikáció
- albérlővel való kapcsolattartás
- közművekkel való kapcsolattartás
- hibaelhárítás – szakemberekkel kapcsolattartás
- közös képviselettel való kapcsolattartás
03 Pénzügyek
- elszámolások, kimutatások
- kiadások átmeneti rendezése
- fizetési határidők figyelése, közvetítése
- ingatlan bérleti díjának kezelése, eljuttatása a főbérlőhöz
Miért válassz Minket?
Egy kicsi, de lelkes és tapasztalt csapat fogja kezelni az ingatlanodat olyan gondosan, mint a sajátjukat. A családias hangulat és a profizmus nálunk találkozik.
Nekünk tényleg az a célunk, hogy a befektetési ingatlannal járó összes gondot levegyük a válladról ezzel időt és pénzt takarítva meg Neked.
Azt szeretnénk elérni, hogy ingatlanod kiszámíthatóan, gondok nélkül maximális cashflow-t hozzon Neked minden hónapban.
Árképzési politikánk
Árainkat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy mind az ingatlan tulajdonosának, mind pedig a csapatunknak egy élhető, win-win lehetőséget kínáljon.
Emiatt árainkat a kiadott ingatlan bérleti díjához igazítjuk, melynek mértéke a havi bérleti díj 12%-a. Albérlő váltáskor a hirdetés kezelésért, illetve a leendő albérlő kiválasztásáért, a vele való szerződéskötésért 1 havi albérleti díjat kérünk.
Ezzel a kalkulációval alább néhány példát mutatunk be menedzsmenti díjszabásunkra.
Ingatlan bérbeadási díja
200 000 Ft
Ingatlan menedzsment díja
24 000 Ft
Ingatlan bérbeadási díja
300 000 Ft
Ingatlan menedzsment díja
36 000 Ft
Ingatlan bérbeadási díja
500 000 Ft
Ingatlan menedzsment díja
Külön megállapodás
Csapatunk
Key account menedzser
Legyen szó akár eladásról, akár vásárlásról, a Key account menedzser az, aki pontosan tudja az igényeidet, és hirdetésbe vagy szűrőbe tudja alakítani. Ő az, aki hívni fog, ha valami nagyon jót lát hall vagy érez és ő az aki harcolni fog a jó árakért Neked. Csapatunkban 2 ilyen szuperhős is található.